120117

Kanske ska börja blogga igen.. Vi får se hur det går med det, det är dock skoj att kolla tillbaka i bloggen och se vad som har hänt så det kan ju vara en bra idé.. Framförallt nu när jag har tänkt att mitt liv ska bli lite roligare igen. Är ju nybliven singel och allt.
Som vanligt så jobbar jag ju i princip varje dag så på den fronten händer det inte mycket, men det är helt okej ändå. Pengar är ju alltid gött! ;)
Ska fika med Amanda om en liten stund, ska bli roligt eftersom vi inte har träffats på väldigt länge..
Har även börjat träna med mamma, det är ju dock mindre skoj.. Men om man vill vara fit inför eurotrippen i sommar så är det bara att svettas och se glad ut I guess..
På fredag åker jag och Fredrika upp till Emma i Mullsjö och det ska fan bli as fett!! Vi ska fucka upp hela Jönköping, belive me!! ;D
See yaa <3
Bild från mammas bröllop.. Tyckte att det var passande med en bild,
men hade ingen som passade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0