Mitt nästa facebookinlägg som jag vill skriva men inte kommer för att jag vet att jag kommer ångra det imorgon...

... vilket jag redan kommer från dem jag har skrivit men ändå ;D
facebook status:
Jag kanske ska vara som alla andra och uppdatera min status hela tiden.. Kanske ska berätta för er vad jag hittar i min säng (min lägenhet är på 27 kvadratmeter, men enda stället som jag befinner mig på när jag är i den är i sängen, vilket också förklarar varför det är så ostädat får man ju tilläga.) alltså i min säg har jag nu hittat 3 pennor, som jag använt till att skriva på julklappar och spela bingolotto.. riktigt tråkigt bara en massa skit i det programmet ju.. ärligtalat, det man vill veta är ju har jag vunnit eller inte?! Hade bingogubben bara svarat mig ja du har vunnit 1 miljon eller nej du sitter här i ca 5 timmar och tittar på detta programmet totalt i onödan för du kommer inte ens vinna 100 kr på den lodräta raden, ja då hade jag fan stängt av tvn.. men nä där ska han stå och låtsas att man ska vinna 1 miljon.. jävla människa alltså.. men ja hade jag vetat att jag skulle vinna så skulle jag fan genomlida hela det programmet utan ett enda klagomål och se nöjd ut när det var slut..
men åter till saken jag har även en foliepappersrulle i sängen och lim som jag slått in julklapparna med + en påse chips som jag tröståt under det här jävla bingolottot och två katter som är som två hundar..
nu orkar jag inte skriva mer, frågan är bara ska jag lägga upp detta eller inte? men samtidigt ingen läser min blogg så jag kan lika gärna lägga upp det och skratta åt det sen i framtiden.. det är ju trots allt det jag har denna till..
puss på dig Sara, tack så mycket och det samma!! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0