Den blomstertid nu kommer

Då har man varit på skolavslutningen då ja. Ända anledningen till att jag gick dit var för att säga hejdå till de kompisar som man inte kommer träffa under sommarlovet, men de hade inte ens orkat ta sig dit.. Som tur var så var det inte helt i onödan som jag släpat mig upp ur sängen för jag fick nämligen ett stipendium på 600 kronor, så det var ju ändå värt det! :)
Borde snart ta och skriva en packlista till Alanya och det kanske också är dags att ta reda på om jag har en resväska. Känns så himla overkligt, tror det är därför jag för en gångs skull inte planerar något över huvud taget.
Just det, ska ju se Kiss på söndag också. Nog en upplevelse man aldrig kommer att glömma!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahaha

dom ska se ut som bandet Kizz eller ??

btw, fin blogg :)

2010-07-19 @ 20:29:09
URL: http://josefineochsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0