Myshelg

Har haft en supermysig helg som till mesta del har spenderats med Filip, vilket aldrig är fel! :)

I fredags tittade vi på film och myste, skönt efter en jobbig skolvecka.. Dock var jag ju inte där så mycket eftersom jag var sjuk, men ändå haha.

I lördags spelade vi biljard, Emma, Josse och Oscar var tråkiga och satt bara och tittade på när jag förlorade fem gånger i rad.. Yes jag suger hehe. Sen när vi kom hem "tvingade" Filip mig att titta på Bond vilket resulterade i att jag somnade..

Och idag var vi på nova med Filips kompisar sen köpte han tält till siesta som jag förhoppningsvis också får plats i, men det undrar jag. :P

Med andra ord har det varit en lugn myshelg, vilket enligt mig nog ändå är det bästa.. Trots att jag är lite festgalen ibland.


Haha lätt bästa bilden på oss XD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0