Hinna med?

Jag är en aning dålig på att blogga.. Tyvärr har jag aldrig tid, antingen är jag i skolan eller så gör jag läxor eller sköter alla mina sysslor.. som vi av nån anledning bara får fler och fler.
Jag gör mycket mer än de flesta hemma, i alla fall om jag gemför med mina kompisar, men ändå säger min pappa att jag inte gör någonting. Dessutom sa han också att skolan inte är jobbig och att vi inte borde vara trötta, hans jobb tröttar ju ut en så jävla mycket mer..
Klart att det är jobbigt att jobba, det förstår jag också, men det är minst lika jobbigt att gå i skolan!
Och jag ska skaffa ett extra jobb och börja träna också, hur ska jag orka det? Det är i och för sig mitt eget val och jag vill göra det så jag får väl bara försöka få tid till det.


Nu flyttar Oskar snart till Spanien i ett år... Orättvist!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HEj sara! :D

2009-09-06 @ 17:40:01
URL: http://johannaveizaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0