Det är man själv som väljer vem man vill vara!

Usch vad tiden går fort och man hinner inte med någonting.
Ikväll är det i alla fall kulturnatten, fira tre årsdag
haha! Första gången jag var full var på kulturnatten för tre år sedan. Vet faktiskt inte varför jag berättar det för er, men jaja det gjorde jag i alla fall. Det ska bli jättekul ikväll träffa massa kompisar och massa nytt folk!

Imorgon ska jag träna och plugga spanska och jag borde verkligen svara på mer demokrati frågor, men jag har verkligen inte tid till det...

Igår blev jag verkligen jättearg på en föredetta nära kompis, men idag är jag mest ledsen. Samtidigt som jag inte bryr mig särskilt mycket. Den här gången var sista gången hon behandla mig som att jag inte har några känslor. Nu är det över! :)
"Puss puss", ironisk, elak och falsk röst!



Jag älskar er tjejer, är så jävla glad att jag har er! <3


Ha det gött alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0