Stockholm

Nämen Tjena!
Nu är jag tillbaka från Stockholm! Måste säga att alla i Stockholm är sjukt stressade och otrevliga.. Fel av mig att säga alla för det är klart att alla inte är det. Men alla har så himla brottom så de inte ens har tid till att stanna när man frågar om vägen någonstans. Helgen har ändå varit toppen! Tågresan dit känndes mycket snabbare än vad jag och Emma trodde att den skulle göra och det var ju skönt! På kvällen var vi i någon park i stockholm och festade med en tjej som Emma kände och hennes kompisar, de hade väldigt skoj åt vår dialekt.. haha. På lördagen gick vi på stan under dagen och på kvällen var vi på ttyp disco för de som hade varit på språkresa. Discot var inte särskilt skoj, men eftersom vi inte var helt nyktra så dansade vi som galningar ändå! På söndagen flummade jag och Emma sönder på stan.. Vi gjorde en massa riktigt korkade saker där uppe som är typ för pinsama för att skriva här, men jag har en stark känsla av att vi skämde ut skånigar ganska rejält, haha!

Förresten hittade jag min iPod igår.. Lite störigt att hitta den dagen efter att man kommit hem från Stockholm för det var ju där uppe som jag behövde den men det är ju fett bra att jag har den nu i alla fall! :)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen, ladda min mobil och min iPod.. har smsat så mycket nu så mobilen nästan har dött haha.

Puss på er gullungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0