Samhäll.. inte riktigt min grej..

Det känns som jag ger upp.. men samhäll är nog inte riktigt min grej.. om man i princip tröttnade på det redan första veckan så är det inte riktigt bra.. missförstå mig inte, min klass är helt underbar så på det sättet trivs jag jättebra, men jag är sjukt skoltrött!! Och jag vet att jag inte kommer fixa det här i tre år! Kommer gå ut med G i alla ämnena i så fall och då överdriver jag inte! Jag ska gå och prata med syon idag och se vad han säger.. Önska mig lycka till! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till :) Du ger inte upp, du väljer en grej som känns bättre för din framtid! cya tomorra! :D

2008-09-18 @ 23:20:34
URL: http://lovewords.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0