Media

Här kommer något jag aldrig trodde jag skulle höra mig själv säga, inte skriva heller för den delen: JAG ÄLSKAR VIPAN! Ja, ni läste rätt! Jag vet att detta bara var min andra dag där, men jag trivs as bra, och ljud är fett roligt! Allt är bättre.. typ allt i alla fall, tyvärr stöter jag på folk som jag inte tycker om hela tiden.. men det är det värt!!

En sak till som är grymt bra med vipan är att man kan se ut precis som man vill för alla har sin egen stil, åtminstone alla i mediaklasserna, I love it! Det är en av de roligaste sakerna som finns att kolla på folks kläder, särskilt om kläderna är lite annorlunda!

Nu kom Josse hit så nu måste jag sluta skriva hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0