Grattis pappsen

Jag färgade mitt hår igår, mahogny med lila slingor, trodde det skulle bli helt hemskt.. Men jag är faktiskt nöjd!! :)
Tjejkvällen var trevlig, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men säg nån gång det blir det..

Min pappa fyller 42 idag, så vi ska gå ut och äta på Romana, har hört att de typ har bland de godaste pizzorna i Lund så det kan bli najs! Och jag får dessutom gå ut på stan och inviga mitt nya hår, skojigt värre!! ^^

Efter det blir det förfest hos Josses farmor och sen får man väl se vart det bär av, kanske psyket, kanske inte.. :P 

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt egentligen?

2008-09-13 @ 23:47:30
URL: http://somensnigel.blogg.se/
Postat av: Sara

Har det hänt nåt? :o

2008-09-14 @ 19:20:22
Postat av: Sara

har det hänt nåt? :o

2008-09-14 @ 19:24:20
URL: http://yoursmileisadrug.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det känns så iaf.

2008-09-17 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0