Måndag natt

Jag ska försöka att aldrig mer ta mina kompisar förgivet, en dag finns de inte längre där.. Jag ska börja berätta för alla hur mycket de betyder för mig och jag ska bli en bättre människa! Jag ska försöka sprida glädje runt omkring mig, jag ska försöka få alla att må så bra som möjligt. Jag ska börja vara snäll. Bråkar jag med någon av mina kompisar ska jag försöka se till så vi slutar bråka så fort som möjligt i fall det skulle hända någon av oss något. Jag älskar mina kompisar och min familj otroligt mycket!

godnatt alla ni underbara som gör livet värt att leva! <3

Kommentarer
Postat av: elin =)

men familj, menar du kanske en liten kusin som heter elin också då? =)<3 haha;D

2008-10-09 @ 22:34:25
Postat av: Sara

ja så klart jag gör! :D <3

2008-10-10 @ 11:07:47
URL: http://yoursmileisadrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0