Goddag

Haha nu var jag lite vitsig med rubriken! ;)

Idag har varit en bra dag! slutade 10 över 12, då stack jag, emma x2 och Josse hem till mig och kollade på film i typ sex timmar haha. Sen visste vi inte vad vi skulle göra.. men plötsligt var vi på kg med massa polare. Det var tråkigt och kallt så jag, josse och Emma x2 bestämde oss för att gå och fika. Drog med Bella, Oskar, Ludvig, Josefin och Robin också. Till en böjan såg det ut att bli en ganska tråkig kväll men det sluatde med att vi gick omkring och flumma på stan och hade jätteroligt!

Förr var jag i princip altid glad, men det har jag inte varit på länge.. Men idag är jag super glad och det är najs! Livet är kanske inte så tråkigt trots allt :)

Puss på alla mina små kycklingar ^^ <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0