Enough is enough!!

Okej, nu räcker det. I'm out!

Igår var droppen. Har kännt att allt med mina kompisar har varit extremt jobbigt en längre tid. Igår gick det definitivt över gränsen. En killkompis till mig gick fram till några väldigt trevliga thailändare och frågade en av de hur mycket hon kostade (!) (så jävla lågt!) så hennes bror, pojkvän och deras kompis slog honom. (Vilket jag tycker att han förtjänade helt och hållet!) Mina kompisar hade knivar på sig så jag blev orolig och ringde polisen... Alla är typ sura på mig, men jag bryr mig inte för jag tycker att jag gjorde rätt! Jag bara känner att allt har blivit för mycket nu. Dags att ta tag i mitt liv och va med kompisar som har samma tankar och värderingar som jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt gjort!!!

2008-11-16 @ 23:14:51
Postat av: Josefin

Förlåt, för att jag har varit en sån dålig kompis på sistone. Sur och otrevlig hela tiden! Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej och om jag någonsin sårar dej är det inte meningen. Vi ses snart, okej? Hälsa Emma G, hon är arg på mej så hälsa henne förlåt från mej. Puss <3<3<3<3<3<3

2008-11-19 @ 00:05:22
URL: http://lovewords.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0