27 dresses

Bio med Josse idag, najs najs! :)
Efter det hamna man på mc donalds... som vanligt, hehe. Emma, Sara och Elin kom dit. Vi gick omkring i stan, väldigt mysigt! Jag älskar stan på kvällen!!! Efter att ha druckit nån slags is latte och en red bull var jag ganska speedad (ingen aning om hur det stavas, men nu stavas det så här) haha. Nu kan jag dock inte sova vilket är mindre bra... men va fan man har väl bättre saker för sig än att sova. När man sover slösar man bara bort en massa tid som man hade kunnat göra mycket viktigare saker på. Sova är överskattat! :)
Imorgon blir det centersyd med mamma så då ska man upp ganska tidigt eftersom jag måste vara i Lund igen vid typ tre för imorgon får Agel vara ute i en timme så då blir dfet fika. Yeeah!

Jaja, lika tråkigt inlägg som vanligt, men vem bryr sig? =P

Puss puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0