Tivolijobb

Jag är sjukt glad att jag inte blev geting stucken idag! När jag gick in och satte mig i Poppen, kiosk där man säljer sockervadd, slush ice och annat sött, så var där ungefär 50 stycken getingar inne.
Jag bestämde mig för att sitta på stolen där inne och bara sitta helt stilla så att de inte fick nån anledning till att sticka mig... Funkade, eller ja, det var ju klart jag var tvungen att röra mig i mellan åt, men jag blev åtminstone inte stucken!
Sockervaddmaskinen höll på och krångla med mig som vanligt så efter att jag gjort tre sockervadd så sa jag till alla som ville köpa sockervadd att maskinen var sönder. Snacka om skönt!
Så om man bortser från getingarna och att det var som en bastu där inne så var det ändå helt okej! :)

puss och kram på er alla från lilla mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0