POLHEM - SP1D

Hallu!!

Nu har man börjat på gymnasiet då ja. Min klass verkar helt underbar och alla är jättetrevliga! Här kan jag garanterat trivas i tre år. Det är ju så man till och med längtar till skolan. Sämre blir det ju inte heller av att man kan ha följe till skolan med Polski!
Nu ska jag beskriva skolan lite. Polhem är jättestort och super lätt att gå vilse i. Har 5 olika byggnader och det känns som att alla är lika stora och då menar jag stora!  Och alla jäkla våningar ser ju likadana ut också!!! Helt omöjligt att hitta, men väldigt skoj sysselsättning!
Våra skåp ligger på 3dje våningen i byggnad 3. Man måste gå upp för hur många trappor som helst för att ta sig dit och man har typ aldrig några lektioner där uppe så det enklaste är nästan att bara bära runt på väskan. '
Skolmaten är mycket bättre än vad den var på Fågel så nu kommer jag antagligen att slippa gå hungrig om dagarna längre. :)

Har varit sjuk sen första skoldagen också så när Agel sa att han hade halsfluss blev jag helt säker på att det var det jag också hade så vi åkte till vårdcentralen för att kolla det, men inte hade jag det inte. :) Och det sjukaste är att nu mår jag ganska bra, typ mycket mindre feber och det känns som att halsen börjar bli lite bättre också! Det kanske blir malmöfestivalen imorgon för min del i alla fall! ^^

Ha det bra mina små pussgurkor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0