Nostalgi

Snart ska jag till skolan... Min röst fungerar fortfarande inte som den ska så jag lär väl skämma ut mig lite till..
 
En dålig grej med att ha börjat skolan igen är att det känns som man glider ifrån alla kompisar, man har liksom inte tid längre. Alltså även de kompisarna man inte gick i samma skola som innan heller. Det är faktiskt lite sorgligt!

Andreas :)                  Förlåt Viktor, kanske inte världens bästa bild.. (han ser inte ut så längre!)                     None
Andreas! :) Jag saknar                    Förlåt för den här bilden                    Emma saknas
honom väldigt mycket! <3               Viktor, vet att du inte ser                     extremt mycket!
                                                              ut så längre! :P                                   



Det är många fler jag saknar men allt fuckar sig med bilder och sånt!

Puss på alla som läser min blogg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0