En tisdag natt

Förlåt så hemskt mycket att jag är världens sämsta blogerska!

Har vatt på malmöfestivalen hela veckan, utom idag. Känner mig faktiskt rättså trött nu! Har inte kollat på nåt speciellt band, var dock och såg Loop troop med Johanna... Fast jag minns inte så mycket av det. Brukar inte gilla hipp hopp, men det var skoj. Hela stämningen var härlig och jag träffa Emma och Josse och Josses kompisar där också och det var skoj!

Skolan börjar på onsdag... Tråkigt att sommarlovet är slut, men skoj allt träffa massa nytt folk!!! Det är ju ändå lov snart igen. Och eftersom tiden bara springer iväg så är det ju snart sommarlov igen.. :O

Jag har gjort en ny blogg, fast än så länge har jag inte skrivit något i den, vet inte hur jag fixar till den. Ska be Josse om hjälp imorgon när hon kommer hit!
Min nya  blogg: www.yoursmileisadrug.devote.se

Hejdå gullungar, om jag är duktig så hörs vi imorgon igen... Men man vet aldrig med mig. Ska försöka va duktig! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0