Prao på Coffehouse by George

Att vakna med 39 graders feber är aldrig kul, men när det är skola så gör det inte så mycket för det kan vara skönt att slippa ju. ;) Men när man ska praoa så vill man gärna vara där (i alla fall jag) så jag slängde i mig några alvedoner och gick dit i alla fall.. När jag kom dit fanns där nästan ingenting att göra och jag kände mig ganska dum när jag bara stog där. Vid lunch strömma där in folk och jag fick fullt upp. Tappa glas och annat i golvet visade sig kunderna va väldigt bra på, jag tror bestämt att det var minst fyra stycken som tappade glas eller tallrikar i golvet. =P De två som gjorde maten (ska jag kalla de kockarna?) kunde inte svenska särskilt bra och jag hade ganska väldigt svårt att förstå. I början av dagen var det bara jag, kockarna och en till där så jag hade lite problem för jag förstog inte riktigt vad det var de ville att jag skulle göra, men det löste sig och alla blev nöjda och glada! :) Till lunch åt jag pasta med kyckling paprika och majs. Väldigt gott! :) Jag skulle egentligen slutat 15.00 men jag fick sluta en timme tidigare. Tänkte åka och hälsa på Emma, men när jag ringde till henne lät hon så stressad att jag la på. :P

Le mot mej!
Your smile is my drug ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0