Krk

Japp japp! Så heter stället jag ska till i sommar! Det ligger i Kroatsien. Jag längtar ihjäl mig!!! Kommer bli så sjukt roligt! :D Ska åka dit med min mamma, Lisa och Zoyke. ( Har ingen aning om hur det stavas, Zoyke var mormors man typ eller nått så man kan säga att han är mammas låtsaspappa. ) Jag fick se massa bilder på var vi ska bo och så igår. Sen visade mamma centrum och hon sa: "Där finns massa discotek och sånt". Jag bara: "Vadå skulle vi få gå på det? ^o)". M: "Ja... det skulle ni väl kunna få, jag skulle kunna va på nån bar i närheten och komma och hämta er nån gång." Fan vad kul jag ska ha!!! XD

Pussar ock kramar på er allhiopa för ni är så underbara! <33
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0