Inte alltid så smart...

Dum som jag är stack jag inte hem till pappa igårkväll... Jag var nere på värpinge och gjorde... "duktiga" ( var i alla fall kul ;) ) saker med söta Emma och då tänkte jag att jag lika gärna kunde sova hos mamma, men nu på morgonen upptäcker jag att jag kommer behöva sitta i stan och vänta på den andra jävla bussen i 15 min. Det kanske inte låter så där extremt länge, men jag är ganska så otålig av mig, dessutom ser det kallt ut och om jag hade sovit hos pappa hade jag kunnat gå upp mycket senare + inte behövt byta buss. Därför känns det här väldigt störigt...!

Inget nytt på kärleksfronten heller för den delen... Suger lika jävla mycket som alltid! :(
 
Vad jag önskar mig idag: Fint väder, KÄRLEK och att tjäna massor av pengar... hehe ;)

Ha det fiint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0