Förlåt!

Jag sa hejdå till alla på msn för typ 1 halv timme sen... Vad gör jag då fortfarande här inne på datan? Ja, det kan man ju fråga sej. Tror inte att nån har ett särskilt bra svar på den frågan. Men jag vet att om jag går och lägger mej nu så kommer jag inte kunna somna, kommer ligga och tänka hela natten och kommer antagligen bli ledsen. Så länge jag sitter här och skriver så är det ändå ganska lungt för då måste jag tänka på vad jag skriver samtidigt så då kan jag inte koncentrera mej så mycket på alla äckliga jävla tankar! Kan man sitta här hela natten och skriva typ världens längsta blogginlägg? Nej, trodde inte det heller. Borde kanske gå och lägga mej ändå, kan alltid hoppas att jag blir så utmattad av allt tänkande att jag somnar. "yeah right". Vill säga förlåt för att jag är en sjukt dålig kompis! Det värsta är att jag sitter här och säger förlåt, sen kommer jag gå imorgon igen och vara lika dum i huvudet igen. Varför gör jag så här? Jag har ingen rätt att sitta här och säga förlåt :/ jag menar det verkligen! Men det sjuka är att jag vet att jag kommer vara lika taskig igen. Förstår inte vad jag håller på med. Behöver nån som säger till mej ordentligt, för av någon jävla konstig anledning klarar jag det inte själv... Jag ska försöka att inte va såhär mer. Det är inte ett dugg kul att göra dej ledsen, men ändå gör jag det. Dessutom lyckades jag förstöra en massa saker innan. Nu vill du väl aldrig mer träffa mej igen antar jag. Jag önskar verkligen att jag vetat vad jag höll på med, men jag måste faktiskt säga att jag inte tror inte att du riktigt visste vad du gjorde heller. Inte för att det gör saken bättre. Det gör inte att du vill träffas, det gör inte att du svarar på mina sms (fast jag hoppas att du sover så det är därför du inte svarar...) , det gör inte någon nytta överhuvudtaget faktiskt... Tyvärr!
BLÄÄ, JAG VILL INTE GÅ OCH LÄGGA MEJ!!!!!!!! (MEN JAG VILL SOVA)

hmm.. okej då, godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0