En natt med Sara

Kom hem till Sara igårkväll. Hon försökte tvinga mej att äta kladdkaka tillsammans med henne,men när jag övertalat henne till att jag inte skulle ha så ångrade jag mej och åt en bit ändå. sen gick vi in till stan för att hyra film och köpa godis, men när vi väl var där bestämde vi oss för att strunta i att hyra film och bara köpa godis för att se hur tjocka vi kunde bli om vi la alla våra besparingar på godis. :P När vi traskade hemåt fick Sara ett mystiskt telefonsamtal från en göteborgare som ville sova hemma hos henne... Det visade sig vara ingen annan än Håkansson... Kan fortfarande inte förstå att han kunde härma dialekten så jäkla bra..! Väl hemma hos Sara igen var jag väldigt tråkig, men jag hade sovit över hos Emma natten innan så det var kanske inte så konstigt att jag var trött. Men jag tänker ändå säga förlåt till dej Sara för att jag typ somnade när vi satt vid datan! (A)


Kommentarer
Postat av: Sara :)

VI satt inte vid datan, JAG satt vid datan och du låg i soffan och sov ;)

2007-03-12 @ 17:47:44
URL: http://www.somensnigel.blogg.se
Postat av: Sara :)

VI satt inte vid datan, JAG satt vid datan och du log i soffan och sov ;)

2007-03-12 @ 17:49:21
URL: http://www.somensnigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0