Det är inte alltid man förstår...

Jag har haft en väldigt tråkig dag idag eftersom jag bara har vatt hemma för att jag har haft feber. När man är sjuk har man väldigt gott om tid att fundera över saker, så det är ungefär vad jag har gjort.

Saras funderingar:


1. Alla tycker att det är så stor skillnad mellan 92:or och 93:or, men ingen kan förklara skillnaden.. Själv kan jag inte se den stora skillnaden, precis som 92:or så finns det väldigt omogna och störiga 93:or.. men sen finns det ju de som är likna mogna som 92:or. Kanske är det så att jag är en omogen 92:a och är därför som en 93:a.. haha who knows?! xP men jag kan i alla fall inte se någon större skillnad! :)

2. Har kommit fram till massa HEMSKA saker om mej själv, t.ex att jag är tjock.. visste jag i och för sej redan innan. Men när jag funderar över saken så kan det väl inte göra så mycket om man är lite mullig, rund eller vad man ska kalla det? så länge man liksom inte är FET så kan det väl inte spela så stor roll?

3. Jag tror jag bestämt mej för att börja på fotboll igen! ^^ Låter väl kul?! :D Fast jag tänker inte säga nåt om saken till pappa förän jag är 100% säker för han kommer antagligen bli jätteglad (fråga mej inte varför!?!) och om jag sen bestämer mej för att inte börja så är det ju inte så lyckat..!

4. Att jag måste lära känna fler folk, eftersom mina kompisar av någon konstig anledning hatar mej idag... Det är inte mitt fel att de bråkar jue! Eller!?!Har tänkt en massa mer.. men orkar inte skriva det xPDet var bara om man var typ magsjuk man inte kunde praoa va? Man kan väl inte smitta maten om man bara har lite feber?! hehe

Hoppas på många léenden imorgon så jag får bli lite hög! ;) Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0