Dagens komentar!

Jag blev lite osäker på hur komentar stavas... kommentar eller komentar? Äsch, strunt samma jag skriver komentar!

Igårmorse satt jag och väntade på bussen. Det var kanske 5-6 personer till på busshållplatsen. Brevid mej ligger det en stor hög med brända tidningar. En tant ( runt 60? ) kommer in i busskuren och ska kolla hur dags bussen kommer. Hon kollar ner på tidningshögen, går ut till några andra tanter som också står och väntar på bussen, sen hör man henne säga: " Nån jävel som frysit! Jag tycker VERKLIGEN synd om dagens ungdom, ingen aktivitet alls."
Alla andra människor på busshållplatsen höll med utom jag som fick värsta skrattanfallet! Fick en massa konstiga blickar från folket runt omkring... men vadå hade inte ni skrattat? HAHAHA När jag skrattat klart tog jag upp mobilen och skicka sms till Emma, hon tyckte också det var roligt så jag är i alla fall inte ensam om det! XP Nu funderar jag starkt på att sluta åka buss eftersom folk antagligen kommer känna igen mig... Fast vad spelar det för roll? Det är ju egentligen tanten som borde sluta åka buss för hon är så jävla utskämd! XD HAHAHA

Ha det fint, nu ska jag hinna med en äcklig jävla skit buss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0