Orka?

Okej... Nu börjar saker och ting bli alldeles för mycket för mig för att jag ska orka med det! Och ska jag va rent ärlig så måste jag säga att jag skiter totalt i vad mina föräldrar säger just nu för jag pallar inte med dem! =( Jag känner mig liksom bara helt uppgiven eller nåt... bara helt orklös. Har stora problem med att beskriva i den här skit bloggen, som jag btw tror att min mamma på nåt sätt har kommit på att jag har och går in och läser i så jag kanske måste skaffa en ny, hur jag känner fast ni kanske ändå fattar på ett ungefär om ni ens bryr er! Det är dessutom en massa annan skit som jag inte ens kan skriva här eftersom jag inte har en aning om vem som läser, men det finns folk som vet nästan allt om mig och hur jag mår just nu och jag älskar er så jävla sjukt mycket för att ni ställer upp för mig! <3<3<3 Jag kan inte fatta vad jag hade gjort utan er just nu! :S Och Emma, jag hoppas att det löser sig med din mamma... för i så fall fixar det sig förhoppningsvis med mina föräldrar oxå?

Snälla låt mig bara inte få utegångsförbud!!!!!!!! =/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0