Inte ska päronen få förstöra valborg! ;)

Jag har upptäckt att det är mycket lättare att blogga när man är lite ledsen och har en massa saker att klaga på för då har man mycket mer att skriva om. Nu börjar jag att bli lite gladare igen... Läser man min blogg så tror man antagligen att jag är en helt deprimerad människa, hehe. Det är jag faktikst inte, jag är en ganska glad person egentligen! :P
Mina föräldrar är fortfarande arga... Fast nu är de arga för lite fler saker... Vadå? Jag kan väl inte hjälpa att jag har ett sjukt behov av att göra dumma saker? XP Päronen har i alla fall gett mig straffet att bara få va ute till kl 12 oavsett vad jag ska göra + att jag inte får ha folk som sover över och inte sova över hos folk. Det är väl inte ett så farligt straff igentligen om det inte vore för valborg. Då vill jag ju vara ute så länge som möjligt, men nejdå självklart ska jag va hemma kl 12 och alla andra ska få va ute och ha roligt! Men strunt samma, det löser sig! Man vet aldrig vad jag planerar! ;) Eller jo, Vissa vet! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0