Fylla år

Imorgon är det 15 år sen jag föddes... Börjar ju bli gammal haha XP Jag skulle in till Malmö med Emma imorgon, men fick ett sms av henne där det stod att hon kanske inte kunde längre. Blev inte jätteglad, men som det ser ut nu så är det inte särskilt förvånande. Trampat på för många A-brunnar? haha
Mina föräldrar är fortfarande väldigt sura, särskilt pappa. Nu har han börjat dra upp en massa gamla saker också. Jag har i alla fall inte utegångsförbud och det är huvudsaken sen kan de få va hur arga de vill!!
Bråkade med Hansson innan, men hon fattar fortfarande inte vad jag snackar om... skit samma! Pallar inte bry mig! Önskar bara att jag hade haft nått kul inplanerat imorgon... men än så länge verkar det inte så. Dumpad på min egen födelsedag hahahaha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0