Dålig...

Har upptäckt att jag blivit väldigt dålig på att blogga, men har bara inte känt för det. Det är säkert ändå ingen som läser så det är ju lungt! Var på bio och så Epic Movie igår, den va ganska bra... Lite sämre än jag förväntat mig men inte dålig. Vi hade sånt jäkla flyt. Som ni alla säkert vet så var det helgdag igår så bussarna går inte så ofta men vi kom precis i tid till bussen (utan att kolla busstidtabeller) och när vi kom fram till stan så gick vi in på bion och hoppades att de skulle ha kvar biljetter. Vi visste inte ens när filmen började men vi kom dit 20.30 å det var då den började + att de hade biljetter kvar. Det kallar jag flyt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0